Pasta de Sal
Avinguda Santa Coloma, nº117 (Olot)
Anar al projecte ›Nuna vol dir ànima en quechua.
Des de l’essència del que sentim, la nostra mirada està posada en acompanyar a cada infant oferint-li l’entorn necessari per tal que pugui créixer connectat amb la seva essència, amb el seu eix, amb el “nuna” despert i vibrant dins de sí mateix/a.
Nuna neix de la trobada entre un grup de famílies desitjoses d’oferir als seus fills un acompanyament proper i amorós, i dues educadores que compten amb un extens recorregut en el món de l’Educació Lliure.
Junts, ens hem instal·lat en un espai preciós, situat en un entorn verd i tranquil (a la Serra de Collserola, Barcelona).
Allà, anem teixint un projecte molt cuidat, amb una ràtio reduïda, i uns materials especialment pensats i preparats per afavorir el desplegament de cada infant en l’etapa vital que està transitant.
Avinguda Santa Coloma, nº117 (Olot)
Anar al projecte ›()
Anar al projecte ›Partida Escomès (Vila-seca)
Anar al projecte ›Veïnat de la Barceloneta, 15, masia Can Serra (Sils)
Anar al projecte ›